26.06.2018

naturalne kosmetyki babcia agafia

Podróże owo nasza pasja. Nie korzystamy tymczasem spośród ofert biur podróży, jednakże sami staramy się rozbrzmiewać do zakątków świata, aż do których tłumy turystów nie docierają. Chłoniemy nie prędzej zwyczaje mieszkańców, obserwujemy ich rytuały, jemy natomiast stosujemy to samo co miejscowi. Ponieważ prowadzimy tęgi nurt życia, rzetelnie dobieramy produkty, którymi się otaczamy. Zależy nam, tak aby spożywane z wykorzystaniem nas potrawy oraz stosowane kosmetyki pochodziły wręcz spośród natury. Z tego względu w czasie podróży z zainteresowaniem obserwujemy naturalne sposoby pielęgnacji zdrowia oraz urody, które czerpią z bogactwa lokalnej roślinności i złóż minerałów. Urzeczeni rytuałami pielęgnacyjnymi z wielowiekową tradycją, postanowiliśmy podzielić się wiedzą o nich w Polsce. Owocem naszej pasji jest interes babcia agafia NITAI, która przybliża polskim klientom naturalne kosmetyki spośród odległych zakątków świata. Zapraszamy Państwa do świata kosmetyków naturalnych, których receptury są znane oraz cenione od stuleci. Wybieramy je starannie podczas podróży w odległe rejony, m.in. na Bliski zaś Daleki Wschód, aż do Afryki azaliż obu Ameryk. Docieramy do rodzimych wytwórców, obserwujemy formowanie kosmetyków natomiast próbujemy ich działania na własnej skórze. Wyselekcjonowane za sprawą nas kosmetyki naturalne są entuzjastyczne przyjmowane przez klientów, internautów natomiast media. Stale rosnąca głośne imię naszych produktów wynika nie wprost przeciwnie spośród ich oryginalności na polskim rynku, przecież przede wszystkim skuteczności działania - mają dobroczynny znaczenie na ciało, fizjonomia zaś kędziory z racji zawartości wyjątkowych ziół, olejów i glinek z najczystszych regionów. Wierzymy, iż Państwa klienci poszerzą zespół miłośników olejków oraz farb wzmacniających włosy, ajurwedyjskich olejów aż do masażu, ziołowych szamponów bez chemicznych dodatków, bio kremów zaś pozostałych naturalnych kosmetyków z oferty NITAI cenionych od lat na innych kontynentach...