6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej natomiast Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę oraz zdrowie naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na jakość natomiast higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest kompetentny konował medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od chwili wielu lat pracuje we Wrocławiu, i jej mottem jest piękny lecz zwyczajny zaś nie przesadny powierzchowność tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje poprzednio zabiegiem prosi o pomagier w poprawie ogólnego wyglądu a zwłaszcza chcą tak aby twarz przestała istnieć smutna. Często słyszę od pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna tymczasem inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, jako że nie jestem smutna, i owo wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, że możemy w niezmiernie nieskomplikowany badania usprawnić aparycja naszej twarzy na skutek wolumetrii alias modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy bez liku zabiegów medycyny estetycznej, które co do jednego spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie usprawnić powierzchowność naszej skóry oraz przekuć proporcje twarzy. Ponieważ everyman chory jest inny o szczegółach ochoczo porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com