13.12.2021

Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia zanim zabiegiem prosi o barki w poprawie ogólnego wyglądu zaś zwłaszcza chcą tak aby facjata przestała znajdować się smutna. Często słyszę odkąd pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna przecież inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, gdyż nie jestem smutna, tudzież to wszytko zły uczynek mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – lecz wiecznie i owszem a spośród gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki zaś radiofale do modelowania sylwetki i przebudowy skóry ciała a twarzy. Dowiedz się więcej https://medecynaestetyczna.wixsite.com/home